.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مجوز ورود 50 هزار تن برنج خارجی به گیلان

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس از صدور مجوز ورود 50 هزار تن برنج خارجی به گیلان خبر داد و گفت: 500 تن برنج مازندران در گیلان توزیع شده است.


به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس  محمدحسین قربانی در جلسه شورای اداری گیلان با اشاره به اجلاس کشورهای غیر متعهد در تهران اظهار کرد: برگزاری اجلاس غیر متعهدها در ایران رویداد عظیم سیاسی در کشور بود و وزارت امور خارجه در این زمینه تلاش بسیار کرده است.

وی بر مشارکت در حوزه‌های مختلف در سطح کلان کشور تاکید کرد و افزود: بستر فعالیت باید برای تجار در کشورهای منطقه فراهم شود.

قربانی به ورود بسیاری از شرکت‌های رده چهارم و پنجم چینی در کشور اشاره کرد و گفت: بحث سیل‌بندها رودخانه ارس در مرز جمهوری آذربایجان باید جدی گرفته شود.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس با بیان اینکه پذیرش مسئولیت استانداری از طرف هاشمِ‌نیا در شرایط کنونی ایثار است، تصریح کرد: استاندار گیلان آبروی خود را برای نظام و استان گذاشته است و انتظار داریم همه با او همکاری کنند.

وی گذر از پروسه مهم سیاسی و اقتصادی در این مقطع را مهم خواند و ابراز کرد: استاندار با تعامل و شناختی که از استان دارد می‌تواند وضعیت گیلان را بهتر از گذشته کند.

قربانی با بیان اینکه 13 نماینده مردم گیلان در مجلس در کنار استاندار هستند، بیان کرد: با تعامل و همدلی می‌توان این پروسه را به پایان رساند.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس، نبود رابطه تنگاتنگ بین مسئولان را از مشکلات دوره‌های گذشته دانست و خاطرنشان کرد: امروز بزرگ‌ترین مشکل استان تدبیر در وضعیت کشاورزی است.

وی بحث چای را یکی از انتظارهای چایکاران نامید و اذعان کرد: 500 تن برنج از استان همجوار در گیلان توزیع شده است.

قربانی از صدور مجوز ورود 50 هزار تن برنج خارجی به گیلان خبر داد و یادآور شد: ورود برنج خارجی به گیلان برای کشاورزان خوشایند نیست و امیدواریم تعامل در مدیریت و اقتصاد استان منجر به نتیجه شود.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس در پایان خواستار توجه به بحث مدیریت انسانی در گیلان شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.